Saturday, July 01, 2006

The Nurse's work

こんばんわ!
今夜はお友達のTerrance Ormanさん、お気に入りのクラブに誘っていただきました。

Good evening.
My Friend's Terrance Orman invited it to the club tonight.
その名は"Seventh Heaven"
The name is "Seventh Heaven".


店内はこんな内装です。
ライトがあちこちにを照らし、豪華な雰囲気は最高です。
それ故、少々ラグが発生しましたが、この種のイベントでは許容範囲内です。

The inside of a store is such an interior.
The light is high and, here and there, shining on and gorgeous
atmosphere are the highest.
Therefore, it does in this kind of event within permissible limits
though Rag was generated a little.

今日のイベントは”お医者さんと看護婦さん”ということで、会場は白衣の山です。
白衣に対する認識は全世界共通なのかな? (^^
大抵、このようなパーティーでは最後に参加者の投票によって男女が一人づつ選ばれ、主催者から賞金が支払われます。
"貴方が選ぶ、今夜の二人"って感じかなぁ。

そこで、私も白衣を纏うことにしました。
(本当は科学者の衣装なんですが、気にしない!)

Today's event "Doctor and nurse", and the hall is mountains of the white robe.
Are all parts of the world common to consideration to the white robe? :)
As such a party at the end, he man and womans be chosen one person by participant's vote .
It is a vote "man and woman of tonights whom ur chooses".

Then, I will also wear the white robe.
(Anxiously in reality though it is scientist's clothes. )
イベントも終了に近づき、結果、看護婦部門では私の隣で踊っていたセクシーな看護婦さんが選ばれました。
そして、お医者さん部門では…なんと、私が選ばれてしまいました!!
本来は男性部門なのですが、なぜか私が選ばれてしまいました…これはマズイ、まさか科学者なんです、とはとても言えないよぉ。

次々と”おめでとう”の声がささやかれます。
私に投票してくれた人たちに謝意を送り、そこで"私は女医だったのだ”と言い切ることにしました。
続いて、皆の歓声が会場に響き渡り、主催者から賞金200 L$を戴きました。

And, a sexy nurse who was dancing in I the next was chosen in the nurse section and the person was chosen.
And, in doctor section … What I was chosen !
It was chosen originally though it was a man section why … This cannot surely ,the fact , be at all called a scientist.

Everyone said me "Congratulations".
First of all, gratitude was sent to the people who voted for me, and it was asserted
that I was a woman doctor.
Continuously everyone's shout of joy sounded in the hall, I was presented 200L$ by sponsored.

まぁ、白衣には違いありませんね。
その場の雰囲気が大事、それがSecondLife。

Hmm...It's certain that it's a white robe.
The atmosphere of the place is important, and it is SecondLife.

No comments: