Sunday, July 30, 2006

Devil or Alive

こんばんわ。
昨夜はhiko NinoさんのSIMにてSLINGO大会が開かれました。
SLINGO = SecondLifeにおけるBINGOに似たゲーム

Good evening.
The SLINGO event was held by Mr. hiko Nino's SIM last night.
(SLINGO= BINGO Game in SecondLife)
+HAPPY DISPATCH +
並々ならぬhikoさんの情熱から初回から賞金が高騰します。
The 1st round, prize so high because of Mr. hiko's zeal.
それではいってみましょう、♪SLINGO~
Then, let's play SLINGOOOOOOOOO

1回戦目の結果
Result 1st round
ここで一位のChie Salome嬢は得た賞金を次のゲームにPOTし、会場を沸かせます。

The victor Miss Chie Salome bet all prize next game and the hall is encompassed by the shout2回戦目の賞金がスゴイことになりました。
what's a prize.....so great!

2回戦目の結果
Result the 2nd round
2回戦目、一位のyou Xiao嬢も次のゲームにPOTし、次回の賞金総額は6000L$になりました。
そろそろ、土地が買えると参加者の目が変わります。

The victor Miss you Xiao bet all prize next game and the prize total of the next game is 6000L$.
Everybody eyes change if land can be bought.

スイマセン、3回戦目のリスト順位表を取り忘れました。
Sorry the list order table of the third round was forgotten to take.


そして、3回戦目の勝者はLINZOO Ringo嬢です。
And, the victor of the 3rd round is Miss LINZOO Ringo.
なんと、彼女は得た賞金を全てPOTし、賞金総額8000L$という、現在ではあり得ない賞金額になります。
SIMが買える、SIMが買えると、あちこちで囁かれます。

She bet all prizes as well as the current.
It becomes the amount of the prize now cannot prize total 8000L$.
"if I win...can buy SIM ,SIM, SIM." it's whispered here and there.

4回目の結果
Result the 4th round
最終的な勝者はAsuka Neely嬢となりました。
おめでとう、Asuka嬢!

The eventual victor became Miss Asuka Neely.
Congratulations Miss Asuka !

主催者として、ネギが回るほど、忙しかったhikoさん、お疲れ様でした。
本当に楽しかったです。
It was Mr. hiko who was busy for the green onion to turn as those who sponsored it.
Thank you and it was really happy.


本イベントで注目の二人
They are two favorite men in this event.

Mr.Rei GullyMr. Randy Kamaboko上記のような、趣きのある男性アバターに会場は盛り上がりました。
The hall rose to zestful man avatar like the above-mentioned.

男性だって裸にならずにセクシーに…それがSecondLife。
It's possible to become nakedness curvaceously even by the man and it is SecondLife.

3 comments:

Anonymous said...

あー昨日だったかー。
すっかり忘れてた。

てか最近色々忙しくてインしてもあまりゆっくりできてないなー。

でも勿体なかったなーいく気満々だったのにw

Petra Ash said...

minaさんも参加予定でしたか…残念。
今後もhikoさんは散発的に開催するらしいので、その時は一緒に行きましょう。 (^^

Anonymous said...

うんうん、ありがとー!
あたし忘れっぽいからそのときは誘ってねえ^^