日本人プレイヤーの中で一際、目立ったお店があります。
綺麗、可愛い、クールで、格好いい、豪華絢爛、品質高く、バリュー価格を兼ね揃えた名店 "Bare@Rose"
今夜は、そんなBare@Roseにてウインドウショッピング。
私はこのお店の雰囲気が大好きです。
SecondLifeを始めた当初から、私は懇意にいや、お世話になりっぱなしの淑女がいます。
そう、ご存じ、Bare@Roseオーナー兼デザイナーのJune Dionさんです。
There is particularly a remarkable shop in a Japanese player.
It is beautiful, lovely, coolly, combines shape, gorgeous, high quality, value price, and the famous store.
I goes window shopping in "Bare@Rose" on this night.
I love atmosphere of this shop.
I have Lady of the unpleasantness, and indebted to the friendship it at first by the start of SecondLife.
It knows, so Bare@Rose owner and designer's June Dion.
最近、風邪の為に寝込んでいたそうで、体調回復後にすぐさま制作に取り掛かったそうです。
幸運にも私はその新作を戴きました。
それがこれ、
Recently, it seemed to have fallen asleep due to cold, and after the physical codition had recovered, it seems to have begun production instantly.
I fortunately got the new work. It is ....
まるでSPAWNですよ、この衣装!
ひらひらと動くマントがクールです。
療養後、即座に作ってしまうJuneさんは天性のデザイナーだと思いません?
Like SPAWN clothes!!
The mantle that moves fluttering is cool.
Do not you think that Lady June who immediately makes it is a designer of the nature after it recuperates?
そんな中、次々とお客さんがやってきてはJuneさんに謝辞を述べていきます。
When the guest comes one after another, it offers a few words of thanks to Lady June.
傍目に見ているだけでも、多くの人にこのお店が愛されていることを改めて認識しました。
そこで、人気の秘密を教えていただきました。それは・・・
・低価格
・相手の好みに合わせる
・接客サービスを行う
・・・だそうです。
最後の"接客"とは何か?
それは話し相手になったり、相談にのって、コミュニケーションをとることだそうです。
考えてみれば、Bare@Roseでは度々、多くの従業員さんそれを行っているのが見受けられます。
確かに、SecondLifeにて他店の多くは売り場は存在しても相談相手がいません。
他店では見受けられない現象ですね。
実際、リアルライフではデパート等の日本型サービス独特であると言われてますので、それに通ずるものがあるのかもしれませんね。
もっとも、従業員のほとんどが外国の方ですが…。
何気ない一言、コミュケーションが大事、それがSecondLife。
It was recognized to the looker-on again that this shop was loved by a lot of people
only as for seeing.
Then, a popular secret was taught. It ・・・
・Low price
・Customer the first
・The serving service is done
・・・she said it.
What is the last "Serve"?
It is to become an other party of speaking, and to on a roll, and to take comunications in the consultation.
A lot of employees are seen to be going frequently in it in Bare@Rose if it thinks.
Certainly, even if the counter exists, many of another shops do not have the adviser in SecondLife.
It is a phenomenon not seen in another shop.
Actually, it might look like it because it is said it is peculiar to the Japanese type service such as department stores in a real life.
A nonchalant word and Comucation are important, and it is SecondLife.
No comments:
Post a Comment